hoe moet ik muziek van youtube in mijn gsm doen met usb

kkk

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.5K

Antwoorden (3)

Zoek bij google: Youtube to mp3 converter.
Download die, lees de verdere instructies, en zet dan de liedjes op de usb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je moet het converteren met een programmatje naar het formaat wat jou telefoon kan afspelen.
is dat mp3 dan moet je een youtube mp3 converter downloaden en de link van het youtube filmpje kopieren en in het prograamtje zetten zodat het gedownload wordt van youtube en geconverteerd wordt naar mp3
daarna moet je het mp3 liedje op je telefoon zetten doormiddel van bluethoot of een usb kabeltje

Toegevoegd na 1 minuut:
je kunt het ook online converteren door de link van youtube te kopieren naar de pagina waar z'n converter opstaat
zie link hieronder
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met de volgende link kan je 'n goede converter installeren http://www.dvdvideosoft.com/
Dit werkt erg goed en is bovendien gratis.

Succes,
Erik Potters
www.erikpotters.nl