Weet iemand welk lied ik bedoel?

Het is een lied van best wel wat jaren geleden. Het wordt volgens mij gezongen door twee vrouwen en twee mannen. Het enige wat ik nog weet is dat één van de vrouwen een leren pak droeg en (het volgende stuk weet ik niet zeker) ze schopt een soort deur ofzo open terwijl ze op dat moment zingt "Sexy, so sexy..."

En meer weet ik helaas niet,
kan iemand mij helpen?

Toegevoegd na 10 minuten:
Ze zingt "Sexy, so sexyyy, everything about is so sexy" of gewoon "sexyyy, everything about you is so sexy"

Toegevoegd na 17 uur:
Geweldig Antwoordman! Het liedje is van Liberty X en heet 'Just a little.'
Maar Edward Cullen is de hoofdpersoon van de film 'Twilight' en de youtubevideo die je hier hebt gezet is een video over Edward Cullen mét het liedje erbij! Dus heel erg bedankt! :D

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihihihihi......

Het beste antwoord

Gokje:
Edward Cullen - "Sexy...everything about you so sexy."
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoi Antwoordman!
Het liedje is van Liberty X en heet 'Just a little.'
Maar Edward Cullen is de hoofdpersoon van de film 'Twilight' en de youtubevideo die je hier hebt gezet is een video over Edward Cullen mét het liedje erbij! Dus heel erg bedankt! :D