ik ben bijna jarig en zou graag een leuke thema willen voor mijn feest. weet iemand welke thema leuk is?

Toegevoegd na 5 minuten:
ik word 18 jaar. dus het word wel een groot feest!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt af hoe oud je wordt

Antwoorden (13)

Cowboys en indianen is altijd grappig! (wild west thema)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je een meisje bent glitter en flamour en als je een jongen bent sporter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Buikdans-workshop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien een leuk idee om aan de gasten te vragen of ze rode kleding aan willen doen (of een andere kleur).(Rode) accenten zoals b.v. een sjaal,stropdas, boa, enz. enz. Zo maak je het de mensen niet al te moeilijk.
Dus thema `Rood`.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Politie agentes voor de meisjes ^^ en voor de Jongens dan Criminelen ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kies een land met een vlag met aansprekende kleuren, bijvoorbeeld Italie. Dus kleuren rood, groen, wit. Je kunt dan de muziek en het eten daar ook op aanpassen.
Maar Amerika kan ook, of Engeland, of wat voor land ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou een verkleed feest geven. En dan schrijf je op de uitnodiging hoe de persoon van de uitnodig verkleed moet. Zo kun je bijvoorbeeld al je vrienden als personen van tekenfilms laten komen of uit als personen die ze normaal niet zouden zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Proud to be fout is ook altijd lachen; in de vreemdste kleren komen (en dat het ook echt niet fout genoeg kan, roze panty's en pruiken, pyjama's, badjassen, etc)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind Hollywood altijd leuk! Ben ook eens op een sprookjes housewarming party geweest! Ook erg leuk en redelijk makkelijk om aan leuke attributen te komen!
Heb zelf een keer een piratenfeest gegeven, succes verzekerd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zwart wit thema. De mannen in het wit en de vrouwen in het zwart?
Of
Een jaren 20 a 30 thema, gangsters, vrouwen in hele mooie oude jurkjes uit die tijd en de mannen in een gangster pak (denk aan de film oscar met silvester stalone).

Heel veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beauty and the nerd? haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fout en stout... daar kun je van alles mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grappig dat jij aan ons vraagt welk thema leuk is voor Jouw verjaardag.
Maar goed indien jij iets kon bedenken dan stelde jij uiteraard deze vraag niet.

Er zijn zoveel leuke thema's.
Je kan een bepaalde Kleur als thema kiezen.
Bijvoorbeeld:
Iedereen komt in het wit.
Of mannen komen in het zwart en vrouwen in het wit of omgekeerd.

Je kan een Speciaal hoofddeksel-Party houden.
Iedereen mag dan een hoofddeksel naar eigen keuze op hebben. Of je kan zelf bepalen dat het een hoed, muts of pet moet zijn.

Je kan een Originele-Slogan-Party houden en dan dient iedereen een T-shirt, vest of pet met ludieke slogan te dragen.

Je kan een Glimlach-Ruil-Party of Gekke-Bekken-Party organiseren... al dan niet met maskers.

Je kan ook iedereen in Boerka laten komen of in pyjama of in zwemklediij of in streepjes-code-outfit of vuilniszakken-outfit.

Je merkt het zelf wel hé...
er zijn ontelbare mogelijkheden en ik hoop dat ik nu jouw fantasie wat aangewakkerd heb en dat je zelf iets leuks weet te combineren.

In ieder geval véél plezier gewenst en een hele dikke Proficiat met jouw jeugdige Leeftijd hoor ;-)