Die kun je hier kopen.
http://www.koopje24.nl/search/landing/query/draaitafels/s/google/koid/5532792374/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een pottenbakker die er mee stopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Heb jij ooit een pottenbakker Muziek horen maken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je ooit een discjockey een pot zien draaien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie niet in waarom beide niet zou kunnen...
Amadea
13 jaar geleden
Omdat de vragen op onderwerp zijn ingedeeld, en je dus eerst naar het onderwerp van de vraag kunt kijken voordat je gaat antwoorden. Wat is de relatie tussen een draaitafel en muziek? Dat heeft niets van doen met een pottenbakker. Dan zou de vraag in de rubriek Hobby's hebben kunnen staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat maakt nog niet dat een pottenbakker geen muzikant kan zijn of een muzikant pottenbakker. Het een sluit het ander niet uit... Persoonlijk ken ik geen pottenbakkers dus nee ik heb nog nooit een pottenbakker muziek horen maken maar ik ben er van overtuigd dat musicerende pottenbakkers wel bestaan.
In bijna elke muziekwinkel..Kijk eens op Feedback.nl of bax-shop.nl

De prijzen zijn laag maar de service (kennis van personeel) laat wel eens te wensen over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op marktplaats staan er heel veel:

http://kopen.marktplaats.nl/muziek-en-instrumenten/draaitafels/c740.html

Maar ik heb er ook nog 2 thuis staan. mag je ook kopen. Want je wilt er twee of meer?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tegenwoordig zijn ze weer in, de Kijkshop en de Mediamarkt verkoopt ze ook als je die draaitafels bedoeld tenminste
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.feedback.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.new-line.nl/nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
usb draaitafels zijn bij bijna alle grote ketens te koop die ook andere audio-apparatuur verkoopt zoals mediamarkt, saturn, bcc, block, kijkshop. Maar deze zijn erg goedkoop en ook niet al te best. Beter koop je een goede draaitafel bij een audio speciaalzaak, of tweedehands. Deze is dan niet voorzien usb maar kun je door middel van een tussenversterker wel op je computer aansluiten. Een goede draaitafel is minstens 7 kilo en heeft een plateau dat minstens even groot is als een langspeelplaat. Technics maakt goede draaitafels, de sl 1200 is behoorlijk aan de prijs, maar wel kwaliteit, tweedehands zijn ze gezien voor 200 euro maar dan zonder element
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Amsterdam centrum is nog een echte vinyl platenzaak (naam ontschoten, even googleen) Deze verkoopt nog steeds de Technics SL1200.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon heel makkelijk www.bax-shop.nl