Wie is de trompettist? Zie bijgevoegde foto.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Pieter2011
11 jaar geleden
De linker van de twee mensen op de foto is de trompettist.

Antwoorden (3)

Dat is Miles Davis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat is miles Davis
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is Denzel Washington als Bleek Gilliam in de film
Mo' Better Blues (1990)
http://www.imdb.com/title/tt0100168/

In onderstaande filmpje zie je op 2 minuut 20 dezelfde foto, en de vergelijkbare afbeelding komt van IMDB
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja, hadden we nou maar om een krat bier gewed! :-) Leuk dat je nog even die quote hier neerzet. Als Miles Davis daarin wordt genoemd, dan is jouw antwoord dus helemaal niet zo fout........die min komt in ieder geval niet van mij. Bedankt voor de aanvulling.
Amadea
11 jaar geleden
Aan de mondstand zag ik al dat het geen echte trompettist moest zijn. 'k Zie de vraag nu pas, had het anders leuk gevonden op te zoeken wie!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is een slimme opmerking, over die mondstand. Was mij niet opgevallen. Het lijkt er inderdaad een beetje op, of hij een hapje van zijn trompet neemt. ;-) Hier doet Denzel het al een stuk beter:
http://www.imdb.com/media/rm2820771328/tt0100168
Amadea
11 jaar geleden
Dat ziet er inderdaad veel natuurlijker uit. Misschien heeft hij toen echte trompetlessen gehad!