Wanneer komt Harry Potter7part 2 uit? En klopt het dat jk Rowling nog een boek gaat schrijven over Harry Potter zoja waar vind ik dat (een link)?

Ik heb vanmiddag het boek uit en wil weten wanneer hp 7 deel 2 uit komt (misschien ook de dvd van deel 1) en mijn vriendinzei iets over dat jk Rowling nog een boek ging schrijven

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Deel 2 komt 14 Juli 2011 uit in de bios :)

Toegevoegd na 3 minuten:
En ze is idd wel met een nieuw boek bezig maar geen Harry Potter.

DVD van deel 1 komt waarschijnlijk ergens in maart uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de biosdata verwijs ik je naar het antwoord van IreneM.

Wat betreft het schrijven van nog een Harry Potter boek:
In een (opgenomen) interview met Oprah Winfrey heeft ze gezegd dat alle hoofdpersonen nog in haar hoofd zitten en dat ze zeker nog enkele boeken over hen zou kunnen schrijven.
Ze zei daar bij: "Ik zeg niet dat ik het niet zal doen, ik denk niet dat ik het zal doen, het voelt af, maar je weet het nooit".

http://collider.com/jk-rowling-harry-potter-new-books/52320/