Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zoek de naam over een film die gaat over ontsnappen uit een vulkaan. Kan iemand mij hiermee helpen?

De film gaat over een jongentje die gaat logeren bij zn oom en die is een archeoloog maar die gaan dus samen met nog een vrouw een wat hun denken grot onderzoeken wat een vulkaan blijkt te zijn. De doorgang waar ze door binnenkwamen was geblokkeerd doordat er stenen naar beneden vielen dus ze moesten een andere weg zien te vinden. Dan lopen ze gewoon door en komen ze het dagboek van die vader van dat jongentje tegen en daar staat een kaart in met een uitweg maar daar moesten ze veel dingen voor doen zoals over zwevende stenen springen en ontsnappen voor dinosaurussen uiteindelijk gaan ze via een rivier of doorstroming met een grote steen maar ze vallen bijna in de lava en dan zorgen ze ervoor dat de lava hun uitweg is uit de vulkaan.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
947
Antoni
6 jaar geleden
Is het een Amerikaanse/Engelstalige film of niet? Uit welk jaar is de film ongeveer, denk je?
Antoni
6 jaar geleden
Is het een tekenfilm of een film met echte acteurs?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik weet welke je bedoelt, volgens mij speelt Brendan Fraser de hoofdrol, ik kom zo snel niet op de titel, maar bij imdb moet het te vinden zijn bij Brendan's pagina.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Volgens mij heb je het over : "Journey to the Center of the Earth" (2008, Warner Bros.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja , dankjewel!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding