Weet iemand een gratis app voor iPhone waarmee ik online tv kan kijken?

Bijvoorbeeld rtl4, national geography Etc. ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (3)

Nee dat bestaat niet. Apple heeft geen samenwerkingsverband met bijvoorbeeld Silverlite, Microsoft of Adobe waarmee je RTL programma's terug kunt kijken.
Wel bestaat er een gratis app voor Ned. 1,2,3: programma gemist
En als je toevallig GTST terug wilt kijken, kan dat op YouTube, omdat zij elke aflevering op YouTube zetten.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samenwerkingsband? Zover ik weet kan je een application voor $90 per jaar vastzetten in de app-store. Ook heb je gewoon microsoft office etc in de app-store dus ik denk niet dat hetgeen wat je zegt klopt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zij bedoelt dat Apple geen overeenkomst hebben om deze zenders te mogen uitzenden via een App. Je mag namelijk niet zomaar een zender in TV App stoppen omdat je voor de rechten moet betalen. Anders is het illegaal. Maar het gaat niet om Apple hier, maar om de Appmaker. Dus als de Appmaker een overeenkomst heeft, dan zou deze wel deze zenders mogen uitzenden via zijn App. Alleen ken ik geen app nog die dit doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik bedoel de overeenkomst inderdaad.
Je kunt bijvoorbeeld niet op www.rtl.nl een programma terugkijken omdat je Silverlight nodig hebt, maar Apple heeft dat geblokkeerd.
Maar van die 'app' dat wist ik niet. ;-)
dit is niet mogelijk:(
ik heb er ook al heel lang naar gezocht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
TVU PLAYER erg handig ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb liever een gratis app, maar bedankt ! ;)