wat vinden jullie het meest irritante tv programma wat op het moment op de tv is?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Televisie
2.3K

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (21)

mmmm.. ik heb het moeilijk.. ik moet kiezen tussen down met jonny en al die wie heeft de x factor programma's
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Al die talentenjachten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Elk programma met Marc-Marie Huijbrechts erin...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Naatje;

Dat zijn er nogal wat, maar dat reallifesoapgedoe in Volendam laat bij mij toch wel de zwaarste exceem ontstaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Top of flop met paul de leeuw en giel beele. Vooral wanneer het publiek met die belletjes rammelt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Eigenlijk de meeste programma's die tussen 7 en 11 's avonds uitgezonden worden...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de films die ze in de pauzes tussen de reclames uitzenden !
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Alle "competitie"programma's zoals de x-factor + de ontzettende berg reclame die over ons wordt uitgestrooid. (en niet alleen bij de commerciëlen!)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het zijn er eigenlijk teveel om op te noemen...
Maar ik irriteer me vooral aan Patty Brard. Alle programmas waar zij in zit hoef ik niet te zien. Hoe ze overdrijft en zich aanstelt, daar ga ik me misselijk van voelen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is de plaatsvervangendeschaamte... Oh als ze zogenaamd huilt, vreselijk!
Dikita een plusje,

Dat geld voor mij ook. Brard moet verboden worden.
Overigens Gordon ook.

Verder praatprogramma's
Te links, Te veel presentatoren die zichzelf belangrijker vinden dan hun gasten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de Reclame
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
bananesplit en dat komt voornamelijk door Frans
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geen flauw benul.

Ik kijk bijna nooit TV. Als het twee uur per maand is, is het veel.

Scheelt een hele hoop tijd. Tijd die je aan leukere dingen kunt besteden. Sport of vrienden bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Programma's die bedoeld zijn om geld af te troggelen, zoals belspellen (die zijn er niet meer) en AstroTV. Thuiswinkelprogramma's komen in de buurt van meest irritant programma.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hart van nederland
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ncis , numbers, criminal minds enz vreselijk ik haat ze en zijn allemaal het zelfde keer op keer
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het NOS journaal, Netwerk en Nova.

Men veinst objectief en in prinipe onafhankelijk verslag te doen van de relevante actualiteit maar is dit in veel gevallen allerminst.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
totaly spies, dat gegil de hele tijd!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die vraag is te moeilijk. Je kunt beter vragen: Welk programma is niet irritant tegenwoordig?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ongetwijfeld: Effe geen cent te makken