wat vinden jullie het meest irritante tv programma wat op het moment op de tv is?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De TV kantine. Braak.

Bronnen:
http://www.rtl.nl/programma/tvkantine/home/

mmmm.. ik heb het moeilijk.. ik moet kiezen tussen down met jonny en al die wie heeft de x factor programma's

Al die talentenjachten.

de pfaffs

Elk programma met Marc-Marie Huijbrechts erin...

Ha, die Naatje; Dat zijn er nogal wat, maar dat reallifesoapgedoe in Volendam laat bij mij toch wel de zwaarste exceem ontstaan.

Top of flop met paul de leeuw en giel beele. Vooral wanneer het publiek met die belletjes rammelt.

Eigenlijk de meeste programma's die tussen 7 en 11 's avonds uitgezonden worden...

de films die ze in de pauzes tussen de reclames uitzenden !

Alle "competitie"programma's zoals de x-factor + de ontzettende berg reclame die over ons wordt uitgestrooid. (en niet alleen bij de commerciëlen!)

Het zijn er eigenlijk teveel om op te noemen... Maar ik irriteer me vooral aan Patty Brard. Alle programmas waar zij in zit hoef ik niet te zien. Hoe ze overdrijft en zich aanstelt, daar ga ik me misselijk van voelen.

Dikita een plusje, Dat geld voor mij ook. Brard moet verboden worden. Overigens Gordon ook. Verder praatprogramma's Te links, Te veel presentatoren die zichzelf belangrijker vinden dan hun gasten.

de Reclame

bananesplit en dat komt voornamelijk door Frans

Geen flauw benul. Ik kijk bijna nooit TV. Als het twee uur per maand is, is het veel. Scheelt een hele hoop tijd. Tijd die je aan leukere dingen kunt besteden. Sport of vrienden bijvoorbeeld.

Programma's die bedoeld zijn om geld af te troggelen, zoals belspellen (die zijn er niet meer) en AstroTV. Thuiswinkelprogramma's komen in de buurt van meest irritant programma.

hart van nederland

ncis , numbers, criminal minds enz vreselijk ik haat ze en zijn allemaal het zelfde keer op keer

Het NOS journaal, Netwerk en Nova. Men veinst objectief en in prinipe onafhankelijk verslag te doen van de relevante actualiteit maar is dit in veel gevallen allerminst.

totaly spies, dat gegil de hele tijd!

Die vraag is te moeilijk. Je kunt beter vragen: Welk programma is niet irritant tegenwoordig?

Ongetwijfeld: Effe geen cent te makken

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100