Soms zie je in films dat iemand een tv van de buren aanzet met een klein afstandbedieningkje in zijn eigen huis (bijv. home alone 3) is dit mogelijk?

Kan dit, zo ja hoe heet zo'n ding

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

Ja hoor dat kan echt!
Als je een universele afstandsbediening hebt kan je daar zowat alles mee aan en uit zetten.
Ik heb het een keer bij mijn oma gedaan vanaf buiten,gewoon als grapje en om te kijken of het lukte.
Ja dus ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ivana
9 jaar geleden
Plus.
Dat deed mijn zoon, toen zoontje, jaren geleden al. ;)
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Niet alleen jouw zoontje deed dat ;-)
Ik deed dat zelf ook. Ik nam de afstandsbediening van de TV boven mee naar buiten en ging dan met een vriendinnetje alle huizen in onze buurt af. Er waren erg veel mensen met een Sony TV.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hihi ik was niet de enige(niet dat ik dat dacht hoor;)
Je kunt het tegenwoordig zelfs doen met je Smartphone.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Hoe dan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.consumentenbond.nl/test/elektronica-communicatie/tv-en-video/televisies/tv-apps/apps-tv-bedienen/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Klopt Bianco, onze "klusmeester" doet het. Hij kan met zijn smartphone alles regelen thuis, als hij onderweg is kan hij het licht aan en uit schakelen in zijn huis. Ook bv de verwarming aanzetten lang voordat hij thuis komt van vakantie bv.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hij kan het zo regelen (maar dat doet hij niet) dat bij de buren het licht aan of uit gaat.