Hoe kan je uitzending die in Amerika op t.v live zien in Nederland?

Dus niet achter af downloaden maar gewoon live kijken.

Zijn daar abonnementen voor of iets?

wat is wil zien komt op CBS en begint op 20 september.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Kan met een schotel en een decoder.

Toegevoegd na 21 minuten:
misschien is dit ook wel een leuke link voor je:
http://www.tvunetworks.com

Programma downloaden, installeren en kijken maar. Niet allen kanalen werken lekker, maar goed, beter dit dan niets.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je iets meer informatie? Wat voor schotel, wat voor decoder? etc
escape
13 jaar geleden
Nietes, zo ver reiken de footprints van die satellieten niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben ik ook benieuwd naar ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die http://www.tvunetworks.com/ werkt perfect :) Thnx
escape
13 jaar geleden
Ik heb even TVUplayer geïnstalleerd. En dat is nou niet je dat. Het is een peer-to-peer principe, hoe meer kijkers, hoe beter de kwaliteit. Maar die kwaliteit is echt sh*t, slechter dan het slechtste Youtube filmpje. De grote Amerikaanse networks ontbreken zo te zien. En je krijgt voortdurend pop-ups, met Green-card loterijen, oplichterij dus. Lekkere zooi.