Hoe heet de tekenfilm waar de volgende quote uit komt: "Goeie tip, soep!"?

Toen ik een jaar of 9 was (1995) had ik een videoband van een tekenfilm van een konijn, die sheriff was en er was nog een konijn, hij was de deputy sheriff. De deputy sheriff was nog al een sulletje, maar soms kwam hij met goede ideeen en dan zei de sheriff: Goeie tip, Soup/Soep. Die zin gebruik ik regelmatig, maar ik weet niet meer uit welke tekenfilm hij komt. Volgens mij was het een tekenfilm van Hanna Barbera, en de videoband had een paarse voorkant. Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Bedoel je misschioen Ricochet Rabbit & Droop-a-long?

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=JOJXTzbkQa8
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ken wel Deputy Dawg, maar alleen de engelse variant. Dus niet de Nederlandse nasynchronisatie zoals jij hem kent. In Nederland heette ie Brigadier Dog.