Is er ook een DVD van My Little Pony? (de nieuwere versies die op kindernet komen)

S Morgens komt er wel eens My little pony op tv, bij Kindernet, weet iemand of er een dvd is tekoop van de film of series van deze tv serie, zo ja, waar te koop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Als zelfs bol.com slechts één versie in de verkoop heeft, die ook nog uit 2003 stamt, dan is het antwoord nee !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zie op Bol.com wel nieuwere versies staan. Zie onderstaande link. Dan krijg je de DVD's van nieuw naar oud. Volgens mij is de bovenste (My little pony en Vriendjes) één de nieuwere versies die nu ook op tv zijn.