oude tekenfilm gezocht !!!

ik zoek een tekenfilm uit mijn jeugd (1980-1995) ergens daartussen, hij gaat over een ridder van de ronde tafel lancelot, die door het eten van de pudding van merlijn die eigenlijk voor koning arthur was omdat er een liefdes drank in zat waardoor lancelot verliefd wordt op guinevere en alles doet om haar hart voor hem te winnen

Toegevoegd na 19 uur:
heb vandaag 25/05 de hongaarse versie gevonden maar dit hielp niet om de nederlandse titel te vinden hopelijk helpt het jullie : http://www.myspace.com/480954901/videos/video/59146017

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Hoi,

Ik denk dat je de tekenfilm van "Prince Valiant" bedoeld.
Zie bron voor meer info.