Dirk Jan strip uit de krant

Ik ben op zoek naar de Dirk Jan strip uit het AD (Amersfoort editie) van maandag 4 april 2011. Het ging over de bibliotheek van een klooster. Ik zou 'm erg graag digitaal willen. Er stond een heel klein nummertje bij, namelijk 250. Misschien is dat het stripnummer? Ik kon 'm niet vinden op internet helaas!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij heeft de auteur van Dirkjan wel meer dan 250 strips gemaakt, inclusief de strook-stripjes.. Of zit ik nu fout?

Antwoorden (2)

Mogelijk is de GRATIS Nieuwsbrief nog een optie:

http://www.ad.nl/ad/nl/1/nieuwsbrief/integration/prm/frameset/nieuwsbrief/inschrijving.dhtml

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb hier het ad Amersfoort van 4 april 2011. Maar ik kan er niet zo snel een strip in vinden..