Ik zoek een Amerikaanse familiefilm (80e jaren) speelt zich af in Hawaï?

Wat ik mij herinner is dat hun ouders niet terug zijn gekomen van een vistocht (visser van beroep) en de kinderen dat geheim willen houden en zelf op zoek gaan. En de jongste zoon word betrapt op spijbelen door zijn haiwaanse buurman die hem vraagt: what are you doing? Terwijl hij over de motorkap van een auto hangt en er onderdelen uit haalt en antwoord: canbalising

Toegevoegd na 2 minuten:
Wie kan mij helpen aan de titel van deze film?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Dat is "MacKenzie's of Paradise Cove" uit 1978. Na 1 minuut en 40 seconden zie je al de beschreven scene op https://www.youtube.com/watch?v=_I0IjqGkj2c
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ja dat is de film,heel erg bedankt.