Hebben de foto`s op de tijdschrift Mijn Geheim een connectie met de verhalen die erin staan?

Hallo,

In de tijdschrift Mijn Geheim zie je bij diverse verhalen
afbeeldingen van mensen. Zijn dat dezelfde mensen over
wie de gepubliceerde verhalen gaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Nee,meestal niet.
Wij hebben Mijn Geheim bij de Leesmap en als je bij de verhalen kijkt staat er bij de foto's 9 van de 10 keer:'Foto's in scene gezet'
Als de persoon van de foto wel degene is waar het verhaal over gaat staat er de naam van de fotograaf bij of :'foto-privebezit'
Heb je daar nooit naar gekeken dan(omdat je het wilt weten)?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, Ik heb die info zelf nooit gezien in de tijdschrift.
Ik zal er beter op letten. En bedankt!

Andere antwoorden (1)

Toevallig hebben de dochters van mijn collega meegedaan aan een fotoshoot voor dat blad. Ze schrokken erg toen hun foto opdook bij een ernstig verslavingsverhaal.
En ik ken iemand die haar verhaal verteld heeft. Er stond een foto van iemand anders bij.
Dus nee, meestal is er geen connectie tussen de gefotografeerde en het artikel.