Bestaat er een Nederlands tijdschrift dat zich richt op bmx'en, (inline)skaten, skateboarden, scooter en freerunnen?

Bestaat er een Nederlandstalig tijdschrift dat zich richt op de sporten bmx'en (in skateparken en flatland), (inline)skaten, skateboarden, scooter (step) en freerunnen/parkour?

Hierbij bedoel ik niet alleen een tijdschrift dat al deze onderwerpen dekt maar ook tijdschriften die één (of meerdere) van deze onderwerpen dekt, zolang deze onderwerpen wel het hoofdonderwerp zijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Nee dat bestaat niet. Die combinatie vinden weinig mensen interessant dus maken ze dat niet. Het zal ook niet gaan gebeuren omdat er meer tijdschriften verdwijnen dan verschijnen. Jammer want het zou wel een hele leuke uitgave worden. Begin zelf eens net een online versie.