Omdat het dan lijkt op een lachend gezicht (psychologisch) en spreken ze de klanten meer aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh okeee ! dankjewel
Freekfluweel's antwoord klopt, plus dat het meestal ook het merk zichtbaar laat en eventuele datum aanduiding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat betreft die datumaanduiding, daar klopt natuurlijk geen hol van! Als een horloge stil staat en dat doet een horloge dat op 8 over 10 staat, dan staat uiteraard ook de datumaanduiding stil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
denk nou eens verder na voordat je zoiets schrijft :) kijk eens naar het middelste gouden klokje, daar zie je toevallig wat ik bedoel. snap ook wel dat dat ook stil staat hoor!!