Justin Drew Bieber (Stratford (Ontario), 1 maart 1994) is een Canadese zanger. Bieber begon zijn carrière op YouTube.[1]

Toegevoegd na 1 minuut:
Jeugd
Justin Bieber is de zoon van Jeremy Bieber en Pattie Mallette. Op zijn tweede begon hij met drummen, kort daarna startte hij met gitaar spelen. Zo heeft hij zichzelf drums, gitaar, piano en trompet leren spelen. Op zijn twaalfde begon hij met zingen en deed hij mee aan een lokale zangwedstrijd, waar hij als tweede eindigde. Ook heeft Bieber een jonger zusje en in november 2009 is zijn broertje geboren. Bieber's ouders zijn uit elkaar. Justin woont momenteel bij zijn moeder in Atlanta. Zijn vader woont in Canada.[2]

YouTube
Aanvankelijk zette Bieber filmpjes van zijn deelname aan een lokale zangwedstrijd op YouTube voor familie en vrienden die er niet bij zijn optredens konden zijn. Een medewerker van Ushers platenlabel Island Def Jam, Scooter Braun, liet hem overvliegen naar Atlanta om te zien wat Usher van hem vond. In oktober 2008 tekende Bieber een platencontract bij Island Records.[3]
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een zanger
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een zanger.
komt dit jaar naar Nederland.
kijk ook eens hier
http://www.justinbiebermusic.com/music.aspx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het zoveelste " tiener-idool"

misschien kan die wel mooi zingen hoor...

maar ja..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een tiener zanger, dat de meeste meisjes het geweldig vinden.
Zelf vind ik hem wel goed zingen, maar ik vind hem ook niet zo geweldig als andere meisjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iemand bij wie een kindje van drie de kriebels krijgt:
http://www.youtube.com/watch?v=dTCm8tdHkfI

en haar daarmee wereldwijd bekend maakt:
http://www.youtube.com/watch?v=AKEQwvaYI_k
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Justin Drew Bieber is geboren op 1 maart 1994, een jonge talentvolle Canadees.
Hij komt van Stratford, Ontario. Nu inmiddels verhuisd naar Atlanta om met zijn zangcarrière te beginnen.

Op zijn 12e leeftijd begon hij pas met zingen. Hij deed mee aan een zangcompetitie genaamd Stratford Idol en bemachtigde de 2e plaats. ''De andere deelnemers hadden zanglessen en vocal coaches. Op dat moment nam ik het nog niet echt serieus, ik zong gewoon een beetje rond het huis. Ik was nog maar 12 en werd 2e''.

''Ik had mijn zangvideos van de competitie op youtube gezet zo dat mijn vrienden en familie ze konden bekijken. Maar het bleek dat ook andere mensen het leuk vonden en begonnen mij te subscriben. Zo heeft ook mijn manager mij ontdekt. Hij zag mij op youtube en bood een contract aan en nu ben ik ondertekend !''

Message Justin Bieber :
hey people and fans,
I heard from my sweet fan ( Maya )
That she had made a fanpage off me! And i really love it! So i will right a message for you guys. This fanpage is so nice. People be friends with this fanpage! So i love you all guys and i will 1 come to Holland.

Love u all

Justin Bieber

Message on his youtube channel :
Thank you guys soo much for all the messages, comments, fan pics and videos and all the support. I respond as much as I can so if you didnt get a reply I'm sorry but keep trying. Its really hard to keep up! My first single is called "ONE TIME" and is on ITUNES NOW so make sure you check it out and spread the word for me. Thanks.

Join me and If you're talking to anybody that says they are me on sites other than these, they're lying.

Love you guys and thank you for the support

-Justin

Justin's Loopje!

Ooit afgevraagd hoe J-Biebs ontwikkeld, zoals een bepaald loopje? Het is niet dankzij een getto-tastic opvoeding ...
wat Blijkt onze favoriete zanger Justin Bieber maakt gebruik van een loop coach om hem te helpen werken aan zijn manier van lopen.
Yup, J-Bieber heeft een voormalig assistent van zijn leermeester Usher Ryan's gekregen om een stap goed te doen.
"Hij helpt me en leert verschillende looptechnieken", onthult Justin.
Wie wist dat er zo veel mysterie rond 'de kunst van lopen was'? Of dat het zo belangrijk is? wij denken dat dat justin bieber zo aantrekkelijk maakt bij de meisjes.
Maar wat denk je? Is de Biebster echt behoefte aan een loop coach of zou je hem zo ook al lekker vinden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Zanger
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kereltje wat niet echt zuinig is op z'n muziekinstrument....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een manneke die denkt dat hij kan zingen, met een hitje Baby (typ maar in op Youtube) hij is immens populair onder jonge meisjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Justin Bieber is een net doorgebroken jonge zanger.