Waarom staat er op de Glamour voor abonnees een andere prijs dan de Glamour uit de winkel?

Een tijd terug kreeg ik als abonee de Glamour in de bus, waarop de prijs van 2,99 staat.
Gisteren kreeg ik de Glamour (van iemand) gewoon uit de winkel waar de prijs van 1,99 op staat. Waarom is dit?
Ik voeg fotos bij.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K
Ritsuka
11 jaar geleden
Ik zie geen foto
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zie het ook niet, blijkbaar fout gegaan. Maar er is geen foto nodig voor mijn vraag, dus geeft niet.

Antwoorden (1)

Dat is om de losse verkoop het blad te bevorderen.

Ik was zelf abonnee van de Grazia en die kost €2.75 en die lag regelmatig in de winkel voor €1.75 en soms zelfs voor €1.00.
Dat zijn dan speciale aanbiedingen zodat meer mensen een blad los kopen en het dan misschien vaker kopen of een abonnement nemen.

Toegevoegd na 4 minuten:
=losse verkoop van het blad te bevorderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Okee dus die goedkopere prijs is gewoon eenmalig of zo? Dankje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja,dat is niet altijd anders zou niemand meer een abonnement nemen.

En graag gedaan,nu weet je hoe het zit!^_*
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap het nog niet echt..ik snap dat ze winkelbladen goedkoper maken maar waarom zetten ze dan een andere prijs op het abonee blad? We hebben toch al betaald..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De prijs staat altijd op het blad,door hoort gewoon zo.
Maar het is eigenlijk best wel raar dat je als abonnee soms meer betaald dan iemand die zo'n blad los koopt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is 1 en dezelfde blad, allllles hetzelfde, behalve die prijs.
Dát is het rare eraan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mysterie haha
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is bij de Grazia ook,het blad dat voor €1 in de winkel ligt is precies hetzelfde als het blad dat ik als abonnee thuis bezorgd krijg.
De inhoud veranderd natuurlijk niet,alleen de prijs.
Ze zullen zo best meer losse exemplaren verkopen maar ik vindt het wel raar dat je dan als abonnee meer betaald.
En de Grazia ligt ook echt regelmatig goedkoper in de winkel,dus niet eenmalig.
En mensen kopen natuurlijk toch sneller een blad dat afgeprijsd is.
Dus niet echt een mysterie hoor!:p