Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Grazia.. heerlijk vrouwen-ding ,niet nadenken en lezen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (17)

Wij jongen ouders.
ik pas helemaal in de doelgroep haha.
en er is nog zo'n blad en daar schrijf ik columns in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Aj, nu weten we wie je bent :)
Leuke stukjes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha echt niet dat jij weet wie ik ben ;-)
AWM
14 jaar geleden
Mmmm, ik dacht je hier bij stond:
http://www.babyinfo.nl/redactioneel/columns/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lees mijn antwoord nog eens, en concludeer dan dat ik voor het andere blad werk ;-)
AWM
14 jaar geleden
Oké, oké, ik zat ernaast....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
boeie. goede poging trouwens ;-)
Off The Record. Veel leuke intervieuws met bands en leuke collums. Het leest gewoon lekker weg..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Quest is leuk omdat het wetenschap op een moderne, leuke manier presenteert. Ook Off The Record en de Oor zijn leuke tijdschriften.

Toegevoegd op 11-06-2009 23:11:49
Oei, kijk mijn puntenaantal. Wie doet daar even wat aan? ;-)

Toegevoegd op 11-06-2009 23:14:26
Dank! Niet dat ik bijgelovig ben hoor...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Autoweek. Het komt elke week, is luchtig maar wel professioneel geschreven en ik kan ze maar hoogstzelden betrappen op foutjes. Het is ook nog eens redelijk goedkoop (wat zijn tijdschriften over het algemeen toch duur tegenwoordig........) zodat ik geen neiging heb het jarenlang te bewaren.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Wij hebben een leesmap en het eerste blad dat ik daar uitpluk is de Donald Duck. Leuke, korte verhaaltjes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hustler: split beaver
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf koop regelmatig Hard Gras, bijvoorbeeld voor in de vakantie. Heerlijke verhalen over voetbal toen het nog niet (alleen) over geld ging. Over een speler uit Haiti die voor een legendarische overwiinig zorgde van de VS tegen het destijds grote Engeland en daarna volledig in de anonimiteit verdween. In het tijdschrift komt ook vaak het verhaal achter een voetballer aan bod. Dat vind ik vaak minstens net zo interessant.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oma's van nu omdat het niet bestaat en de gedachte best een interessante kan zijn. Sanoma luisteren jullie?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oma's(grootouders van nu) bestaat wel.??????
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het heet ''ook'' .
Heb een abonnement op Quest.
Ik vind het een geweldig blad en ook nog leerzaam!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de majesteit, een leuk en leerzaam blad over katten.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Ik vind de Quest een mooi tijdschrijft. Allemaal leuke wetenswaardigheden waar je je anders nooit zo mee bezig houd (ik althans).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
quest idd.
ik had de leesmap maar dan had ik in de wachtkamer nooit meer wat te lezen. dus leesmap opgezegt.
nu erger ik me niet meer aan de lange wachttijden maar ontspan ik me lekker door te lezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De LINDA. Niet echt voor mijn leeftijd en ook een beetje te duur (en de helft is reclame). De LINDA is verder leuk om te lezen, met BN'ers en reallife storíes van mensen met iets speciaals: Kinderen die op late leeftijd nog borstvoeding krijgen, omgebouwde mensen, etc. Soms nogal heftige en schunnige onderwerpen, maar ik blijf het leuk vinden. Een LINDA is bijna zo dik als een boek! :D en dus leuk om te lezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind de MIND het leukst om te lezen. Er staan voor mij veel interessante stukken in. Artikelen over relaties, vriendschap, jezelf, van alles. Leuke testjes en grappige weetjes.
Een goede tweede plaats staat bij mij de Psychologie. Ook leuk, maar iets wetenschappelijker en minder luchtig dan de mind naar mijn idee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Landleven. past helemaal bij onze manier van leven en dagelijkse bezigheden, ben al abonnee vanaf het eerste nummer en wordt (in mijn geval belangrijk) ook in het buitenland bezorgd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kattenleven, voor iedereen met passie voor katten. Vorige week zag ik dit tijdschrift voor het eerst. Een leuk blad om te lezen en foto's van katten te bekijken. Mij viel het blad op door een artikel over jonge Siamezen. We hebben er zelf een!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind de Quest ook het leukst. Alhoewel ik Donald Duck ook altijd leuk vind.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding