Geen Gold Card ontvangen bij Glamour-abonnement

Ik heb sinds 2 dagen een Glamour abonnement, maar ik heb de Gold Card nog niet ontvangen (waarmee je korting kunt krijgen). Heb wel een brief gehad van Glamour waarin stond welke kortingen je er allemaal wel niet mee kon krijgen. Is dit normaal of zal ik bellen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Die kaart die ontvang je later, toen ik lid werd kreeg ik die na een weekje ofzo in huis. Ik zou nog even afwachten.