Waar wachten we NU precies op bij CDA? (nu op tv nl 1)

Is dit nu of herhaling?

13 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou ze hebben wel een probleem als er een iemand tegen stemt want dan hebben ze niet genoeg zetels

Het beste antwoord

Ha, die Annswers;

Nu wachten we op de reactie van het congres op de onthullingen van Klink dat men van plan was de leden te foppen. Deze soap is nog niet afgelopen, dat was alleen even een cliffhanger.

Toegevoegd na 3 minuten:
De nieuwsuitzending is overigens wel een extra ingelaste en die wordt steeds herhaald.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Herhaling.
We wachten erop of men nog door wil gaan met de formatie van een nieuw kabinet. Een deel is tegen en een deel is voor. Als men besluit om niet verder te gaan met het beoogde kabinet, dan komt er wellicht een nieuwe informateur die weer gaat uitzoeken welke andere combinatie van partijen mogelijk is. Kan ook dat niet dan zullen we in de nabije toekomst nieuwe verkiezingen krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
we wachten nergens meer op, de onderhandelingen gaan gewoon verder ...

"CDA-fractie wil door met onderhandelingen"

Het was toch allemaal een opgevoerde 'show' van Verhagen !