Op zoek naar een kinderserie/film met mensen die in slijmwezen veranderden, welke is dat?

Nee, geen barbapappa. Het is een serie van een jongen en een meisje geloof ik die buren zijn van (of dicht wonen bij) twee mannen (in pak geloof ik) die hen voortduren achtervolgen. Deze twee mannen beginnen gedurende serie/film ontzettende te zweten en raar te praten, en veranderen dan in een soort van slijmwezens ofzo. Raar verhaal; i know. Deze mannen zijn de chaffeurs ofzo van een andere persoon.

Ik herrinner me ook nog een moeras, iets waar ze doorheen gaan om bij de dingen te komen?

Bestaat deze serie/film of loop ik al heel lang met een goed gelukte droom in mijn hoofd rond? Geen nederlandse serie; geloof Duits of Scandinavisch.

Help!?

Toegevoegd na 1 uur:
Extra: naar aanleiding van een reactie; het kan zijn dat ze niet tegen de zon of daglicht kunnen... helpt dat?

Toegevoegd na 3 uur:
JAAAAAA!!!! na veel zoeken gevonden!

http://www.kindertv.net/index.php?option=com_content&task=view&id=2166

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.3K

Antwoorden (1)

Het is: "The Secret World of Alex Mack"