Komt er een 2e seizoen van de klusjesmannen? Op bnn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laten we hopen van wel! :-) Tik um aan ouwe!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoop het!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is niet het 2e seizoen. Vorig jaar was het onderdeel van Serious Request en duurde het ongeveer 15 minuten volgens mij.

Het beste antwoord

Dat weet niemand .. Ik denk van wel want het is een succes

Tik m aan goeievraag!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Is nog niet bekend maar ik hoop van wel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen idee eerlijk gezegd ;)
Zou best kunnen hoor,.....

Maar ik zou deze vraag snel verwijderen voor een moderator het doet,

Reden : Je mag geen vragen stellen die in de toekomst nog moet gebeuren ;) ( Bijna het zelfde vraag vroeg ik zonet ook ) ( Hoelang blijft gtst ongeveer nog bestaan ) omdat ze het er over hadden dat gtst zou stoppen in 2013