Hoe heet het liedje van de Spa Citron reclame?

Het begint met een beetje aliën-achtig melodietje en dan begint er een man te zingen. Klinkt als: Ahtoededetoejoe! Weet iemand welk liedje ik bedoel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.4K

Het beste antwoord

Het nummer achter deze reclame het 'Bitter Heart' en is van 'Zee Avi'. Maar ik denk niet dat je deze reclame bedoelt, aangezien het niet door een man gezongen is.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ooooh, nu weet ik het weer! Dat nummer is van 'Tom Helsen' en heet 'Sun In Her Eyes'! Dit is de video die bij het nummer hoor:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat is 'm niet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, die bedoel ik! Dankje :)