Welke aflevering van Southpark vind jij de beste ooit!

en waarom?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Moeilijk om hier antwoord op te geven. Hoewel ik de nieuwere seizoenen ook zeker op prijs stel mis ik de sfeer van de pak 'em beet eerste drie of vier seizoenen een beetje. Als ik dan een keuze moet maken zou het bijvoorbeeld 'Chef Aid' kunnen zijn uit seizoen 2 (afl. 14). Het leuke daaraan vond ik vooral het proces tegen Chef en zijn advocaat (Johnny Cochran wannabe) die de in de O.J. rechtszaak gebruikte glove defense toepaste op Chewbacca en Ewoks (dat zijn aliens) en vervolgens de "ladies and gentlemen of this supposed jury" verzoekt: "Does this make sense? No it doesn't and if it doesn't make sense you must acquit." Hoewel ik het citaat nu even uit mijn hoofd doe, maar daar kwam het wel ongeveer op neer. Over het algemeen mis ik een beetje de oude seizoenen vanwege de sfeer en vanwege Chef die onverbeterlijk was en altijd in het meervoud tegen de kinderen sprak, ook al was het er maar een, daarnaast moest hij natuurlijk altijd de liefde bezingen. Goed ik moet er ook niet een al te lang verhaal van maken. Toegevoegd op 01-05-2009 23:44:20 P.S. De nieuwere seizoenen hebben ons wel Butters gebracht, een karakter waar ik wel wat mee heb.

Die van de inauguratie van Obama. Lekker anarchistische onzin en spelen met vooroordelen.

Die met Scott Tenorman en het chilli con carnaval! Welke vind je zelf de beste?

cartmanland is wel goed. Maar ook casa bonita. Eigenlijk vind ik de meeste wel hilarisch. Van het nieuwe seizoen vind ik the ring erg grappig. Vooral het gesprek met de baas van wd. Ik lag echt helemaal dubbel.

Die waarin niemand meer internet had.

die aflevering dat ze aan die katten anussen gaan ruiken en dat ze in trance raken ....hilaaaaaaaaaries!!! heel goed gevonden SouthPark..ik hou dr van!!!!

die van cheff dat hij vertelt wie jezusecht is. en natuurlijk het lied uncle fucker en kyle's mom is the biggest bitch. grinnik

Die aflevering met die zwervers die op zoek naar kleingeld waren en de stad overnamen. (puur vanwege de california love cover)

De aflevering met Minnie Ripperton die "Loving Yooouuu" zingt.

Oh dat is echt te moeilijk! Friends en South Park zijn echt van die verslaafde series verschrikkelijk :P Ik vind die dat ze van die japanse wapens kopen wel heel goed (Hey hey let's go kenka suru, Taisetsu na mono protect my balls!): vooral dat alle volwassenen van alles nog het ergst vinden dat Cartman bloot over het podium loopt. Maar ook die van WoW, en die van It's Butters (butters own show)! En oh, Imaginationland natuurlijk :P Het moraal van dat verhaal is ook zo goed. "They attact our imagination!".

Pandemic 2: The Startling. Dat is die met de cavia's geweldig. Guinee pigs, guinee bees, guinee bunnies, guinee spiders, en niet te vergeten, guinee pirate! Alleen vond ik deel 1 van Pandemic minder sterk. Beste dubbelaflevering allertijden is natuurlijk die in Imaginationland! Imagination... Imaginahati-on... Imaginahahahation!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100