Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Het huis staat in Duivendrecht (bij Amsterdam), op een parkeerplaats naast het hoofdkantoor van producent Endemol, pal naast de Johan Cruijff ArenA.
(Lees meer...)
10 maanden geleden
ronron1212
10 maanden geleden
Volgens mijn bijlmermeer dus Amsterdam
ronron1212
10 maanden geleden
De Johan Cruijff ArenA, tot 2018 Amsterdam ArenA, is een multifunctioneel stadion in Amsterdam aan de noordwestkant van de Johan Cruijff Boulevard op bijna 200 meter ten westen van Station Amsterdam Bijlmer ArenA.
tinus1969
10 maanden geleden
Ik begrijp niet precies wat je wil zeggen Ronron1212. Het Big Brother huis staat blijkbaar officieel in Duivendrecht. Dat is inderdaad vlakbij de Bijlmermeer.
ronron1212
10 maanden geleden
Volgens mij is dat dus het probleem duivendrecht ligt daar vlak bij maar dit is bijlmermeer
Inekez1
10 maanden geleden
ArenA = Bijlmermeer, Amsterdam
kantoor Endemol en ook BB huis = Duivendrecht De gemeentegrens loopt er precies tussenin. Het kost minder tijd om even te googlen hoe het precies zit, dan hier een discussie te voeren over wat je denkt... https://www.google.nl/maps/place/Duivendrecht/
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing