weet iemand waar je alle star wars the clone wars series kan kijken met nl ondertiteling?

de serie van star wars the clone wars met nl ondertitels

Toegevoegd na 1 minuut:
of in het nederlands zou nog fijner zijn

Toegevoegd na 2 uur:
mag ook downloaden zijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
4.8K

Het beste antwoord

Star Wars-The Clone Wars is elk weekend op Cartoon Network te zien.
Begint om 12.00(=nu bezig trouwens)
Je kan bij de instellingen kiezen voor de optie Engels of Nederlands.
Dus Engels of Nederlands gesproken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet alleen het weekend,ook op werkdagen zie ik net!;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar als je geen cartoon network hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb geen cartoon network
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh,ja daar denk ik niet bij na.
Wij hebben Cartoon Network via UPC.
Je kan misschien on-line kijken?
Mijn broer kijkt heel veel series via IceFilms.info, is gratis en je hoeft zelfs geen account aan te maken.
Daar kan je ook Clone Wars kijken.
Ik weet alleen in of dat ook met ondertitels of in het Nederlands is.
Suc6!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet zijn:ik weet alleen niet.(foutje)^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor de moeite
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is goed hoor!^^
Ik zou toch ff op internet zoeken als ik jou was.
Anders zou je alleen nog de DVD's kunnen kopen,en dat is vast niet de bedoeling,hè?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee weet jij mischien ook waar ik de ondertitels kan vinden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan idd ondertitels apart downloaden.
Ik weet niet waar,ik heb ze zelf niet nodig( ik ben 2-talig opgevoed;-))

Andere antwoorden (1)

Je kan ze downloaden via ThePirateBay en dan op je computer afspelen, je moet wel even kijken of er ondertiteling bij zit. :P.

Toegevoegd na 38 seconden:
Je moet wel letten dat er een doodskopje bij zit. Dan is de download namelijk veilig. :P