Zelf vond ik van niet. Kinders liepen de hele dag te roepen: vienger vienger vienger.
Trouwens voor de volwassenen vind ik het ook niks maar je kent het hè: het niveau daalt, de stemming stijgt.
Zoiets van, moet kunnen. Tja.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Niet echt, daarom wordt dit programma ook niet rond kindertijd uitgezonden, maar rond grote mensen tijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die flauwekul wordt zeker niet voor kinderen gemaakt. Dat idiote stel houdt nu eenmaal van vunzigheid. Eigenlijk is er 's avonds helemaal niks geschikt voor kinderen, dan moeten de commerciële zenders zonodig de tijd vullen met bloot, seks en porno.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zal je een geheimpje verklappen: kinderen hebben zelf ook geslachtsdelen. Zúlke vieze dingen zijn het nou ook weer niet. Er is nog nooit een kind beschadigd doordat iemand - zonder verdere bedoelingen met het kind uiteraard! - alleen maar wees in de richting van een bedekt geslachtsdeel.

De TV-Kantine is niet bedoeld voor kinderen, vooral omdat de persiflages volledig aan jonge kinderen voorbij zullen gaan. Het poep-en-piesgehalte kunnen ze wel leuk vinden, en schade zullen ze van dit programma echt niet ondervinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat ze dat onwijs grappig vinden. Kinderen doen dat zelf ook..

Fienger, Fienger!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een zielig zooitje :(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en dat trekt 1.500.000 kijkers..