Dat kan omdat Pipi een verzonnen personage en als je dergelijke boeken schrijft of films maakt dan kan alles. Het is toch heerlijk om je gedachten de vrije loop te kunnen laten gaan en zo'n personage te verzinnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Pippi is heeeeeel sterk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pippi Langkous is het sterkste meisje van de wereld,sterker dan een leeuw
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zij is gewoon heel sterk. Ze eet waarschijnlijk veel spinazie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat schrijfster van haar verhalen, Astrid Lindgren, besloten had dat Pipi over superkracht moest beschikken.
Pipi kreeg naast superkracht ook nog een zak met goud van de schrijfster.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pippi heeft geen moeder meer en vader is ergens op zee, dus kan ze doen en laten wat ze wil en ze is ook nog zo sterk dat ze een paard op kan tillen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat dat fijn is.
Sterk en stoer zijn en onafhankelijk zijn en je nergens iets van aantrekken en lekker doen wat je zelf wilt.
Dat wil iedereen wel, vooral ieder kind.
En daarom heeft de schrijfster dat bedacht.
Leuk toch?