Wie is was mysterious man in de aflevering The Coon 1302 Van southpark?

Op het einde word onthuld wie het is maar.. ik herken der niemand in en iedereen zegt IK WIST WEl dat jij het was

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (5)

Niemand weet het zeker, dat is juist de grap er van.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is juist de grap dat alle leerlingen uit die klas in feite hetzelfde gezicht hebben. (behalve o.a. Cartman en Token) Dus het kan vrijwel iedereen nog zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het was een leuke referentie naar de "David Blaine" aflevering waar iedereen kaalgeschoren werd; zonder haar ziet iedereen hetzelfde uit (behalve cartman....vandaar dat hij als enigste niet op het fotobord stond)....het kon iedereen zijn...
Hoewel Kenny wel even vreemd deed toen de opmerking kwam dat mensen die zich verkleden in strakke pakken gay zijn...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Da's de grap!