Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als ik briljant idee heb voor tv programma hoe kan ik dat realiseren?

Ik ben ervan overtuigd dat ik een geweldig idee heb wat betreft kinderen.
Hoe zou ik dit kunnen realiseren zodat er overna gedacht word bij de grote tv omroep?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
839
Erna55
9 jaar geleden
Rexbo,
Ik denk dat je eerst je aandacht moet richten op je kind. Zie mijn antwoord op café en op je vraag over het schrijven van een boek.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dat zoiezo echter is deze vraag die een nichtje zich afvroeg.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Werk je plan eerst uitgebreid uit. Stuur dit op naar verschillende TV-omroepen, en wie weet komt het wel op TV.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Niet alleen omroepen, maar ook productiemaatschappijen (bijvoorbeeld Blue Circle, Eyeworks of Talpa Producties) kunnen belangstelling hebben. Wel is het misschien nodig om maatregelen te nemen om te voorkomen dat het idee wordt gebruikt zonder medeweten van de bedenker.
Castle
9 jaar geleden
En dan nog moet je nog zeker weten dat ze het idee niet gaan stelen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
super bedankt voor jullie antwoorden. Maar hoe zou ik die maatregelen kunnen nemen?
En op het antwoord over uitwerken ik heb geen idee hoe ik dat moet realiseren. Ik kan beter praten dan schrijven
Antoni
9 jaar geleden
Misschien kan een advocatenbureau je adviseren over het nemen van maatregelen ter bescherming van je idee. Ik weet niet precies hoe dat verder gedaan zou moeten worden.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding