Hoe noemt die serie over de 1e wereldoorlog?

Ik zag laatst een stukje van een serie maar ik ben de naam vergeten. Het volt een familie tijdens de 1e wereldoorlog. In de aflevering die ik zag stierf een vader van de griep. Hij was ook dokter. Het was Vlaams gesproken.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De vader stierf niet aan griep maar aan een overdosis pillen. https://nl.wikipedia.org/wiki/In_Vlaamse_velden#Afleveringen

Antwoorden (1)

ik denk dat je "In Vlaamse velden "bedoelt
anneliez
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit gaat over een serie op de Belgische televisie-zender 'één': 'In Vlaamse Velden' In Vlaamse velden is een 10-delige televisiereeks die in 2014 werd uitgezonden door de VRT op Eén. Het is een realisatie die tot stand kwam door de samenwerking van VRT en de provincie West-Vlaanderen. De opnames liepen van 20 augustus tot 30 november 2012 en van half maart tot half juni 2013. Bronnen:
- https://nl.wikipedia.org/wiki/In_Vlaamse_velden