Naam van deze engelse serie uit de jaren 90

het speelt zich af in een appaterment dat bewoond word door 2 mannen (beetje sukkilige types) en een meisje. in mijn herinnering werd die laatste rol gespeeld door sarah alexander, maar kon niets vinden op imdb. het werd een jaar of 8 geleden door sbs uitgezonden meen ik.

Toegevoegd na 7 minuten:
edit: dit concept schijnt nogal vaak gekopieerd te zijn dus zal proberen zo specifiek mogenlijk te zijn.

niet man behaving badly

3 studenten tussen de 25-30 waarvan een de hele dag wel iets van drugs gebruikt, en ik geloof een grote poster van een alien op zijn kamer heeft.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Misschien Game-on?

Klinkt als 'men behaving badly'..

die serie heette in NL. Man over de vloer en in Engeland dacht ik Man about the House. Als je dat leuke serie vond is On the Busses ook een aanrader. Gr.

Staat hier misschien het antwoord tussen: http://forum.fok.nl/topic/756698 Toegevoegd na 5 minuten: Misschien was het, want hier heeft ze allemaal in meegespeeld: - Coupling - Smack the pony - Feet - Miller zie eens op youtube. Toegevoegd na 7 minuten: Alles van de jaren 90 waarin ze heeft meegespeeld: "Smack the Pony" (1999) TV Series .... Various Characters Tilly Trotter (1999) (TV) .... Lady Agnes Myton ... aka Catherine Cookson's Tilly Trotter (UK) "Alas Smith & Jones" (1984) TV Series .... Various roles (1997-1998) ... aka Smith & Jones (UK: new title) "Armstrong and Miller" (1997) TV Series .... Various roles ... aka The Armstrong and Miller Show (UK: new title) Seaview Knights (1994) .... Jackie You Me + It (1993) (TV) .... Emma Piccolo grande amore (1993) .... Ursula ... aka Pretty Princess "Kappatoo" (1990) TV Series .... Melanie Tik elke serie/film eens in in Youtube, gevolgd door haar naam he. Misschien herriner je zo de serie terug !

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100