Naam van deze engelse serie uit de jaren 90

het speelt zich af in een appaterment dat bewoond word door 2 mannen (beetje sukkilige types) en een meisje. in mijn herinnering werd die laatste rol gespeeld door sarah alexander, maar kon niets vinden op imdb. het werd een jaar of 8 geleden door sbs uitgezonden meen ik.

Toegevoegd na 7 minuten:
edit: dit concept schijnt nogal vaak gekopieerd te zijn dus zal proberen zo specifiek mogenlijk te zijn.

niet man behaving badly

3 studenten tussen de 25-30 waarvan een de hele dag wel iets van drugs gebruikt, en ik geloof een grote poster van een alien op zijn kamer heeft.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
2K

Het beste antwoord

Misschien Game-on?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
JA!!! heb hier echt een hele tijd naar gezocht +11, bedankt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Graag gedaan. Dit was inderdaad een hele leuke serie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
indd, helaas maar 18 afleveringen zie ik.

Andere antwoorden (3)

Klinkt als 'men behaving badly'..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, het zal ongetwijfeld een snip off zijn. maar de serie die ik bedoel was minder bekend
die serie heette in NL. Man over de vloer en in Engeland
dacht ik Man about the House.
Als je dat leuke serie vond is On the Busses ook een aanrader.
Gr.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ook niet helaas
Staat hier misschien het antwoord tussen:
http://forum.fok.nl/topic/756698

Toegevoegd na 5 minuten:
Misschien was het, want hier heeft ze allemaal in meegespeeld:

- Coupling
- Smack the pony
- Feet
- Miller

zie eens op youtube.

Toegevoegd na 7 minuten:
Alles van de jaren 90 waarin ze heeft meegespeeld:
"Smack the Pony" (1999) TV Series .... Various Characters
Tilly Trotter (1999) (TV) .... Lady Agnes Myton
... aka Catherine Cookson's Tilly Trotter (UK)
"Alas Smith & Jones" (1984) TV Series .... Various roles (1997-1998)
... aka Smith & Jones (UK: new title)
"Armstrong and Miller" (1997) TV Series .... Various roles
... aka The Armstrong and Miller Show (UK: new title)
Seaview Knights (1994) .... Jackie
You Me + It (1993) (TV) .... Emma
Piccolo grande amore (1993) .... Ursula
... aka Pretty Princess
"Kappatoo" (1990) TV Series .... Melanie

Tik elke serie/film eens in in Youtube, gevolgd door haar naam he. Misschien herriner je zo de serie terug !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt voor je antwoord. maar ik had me vergist. de serie heet game on (zie andere antwoord) en daar speelt ze niet in mee.