Momenteel worden er geen afleveringen van Lost uitgezonden. Het is nog niet bekend wanneer de nieuwe afleveringen van 'Lost' te zien zijn op NET 5.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Over een maand of 2
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mij zijn ze in Amerika al op tv, dat zou in theorie betekenen dat je ze al (via niet geheel legale wijze) zou kunnen zien... Ik wacht op de dvd-box, want het is mij te spannend om elke keer een week te wachten!