Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je een lange reclame maken zonder dat je gezichten van mensen ziet?

Bijna iedere reclame heeft wel mensen erin. Of het zijn dieren of het is een reclame van een paar seconden. Hoe kan je een lange reclame maken zonder dat je gezichten van mensen ziet?

6 jaar geleden
in: Televisie
1.6K
Amadea
6 jaar geleden
Door een geanimeerde of getekende commercial te maken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Door iedereen van achteren te filmen, dat is ook heel opvallend en achteruit lopend is nog gekker. Er is een film die zo gemaakt is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
HeerVoldemort
6 jaar geleden
+
Idd, of de camera scherpstellen op bijvoorbeeld een vast object, en daar mensen langs laten lopen. Dan worden de mensen onscherp. Of versneld afspelen, dan zie je ook geen gezichten. @Jodukus, weet je ook welke film dat is? Klinkt interessant.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt voor de virtuele + Ja, een gezicht wazig/onherkenbaar maken, gebeurt ook zo vaak. Nee, ik weet de naam niet meer, is een paar jaar max. 10 jaar geleden, denk ik. Was een film gemaakt door een groepje vrienden U.S.A. ik dacht horror in of naast of door een bos met de camera gericht op iemand en de camera ging steeds achteruit. Heel raar, je werd steeds nieuwsgieriger wie en wat, want je zag eigenlijk niets. :)
HeerVoldemort
6 jaar geleden
Bij deze de echte +
Was hem vergeten ;-)
Zal eens kijken of ik die film kan vinden.
Gezichten verbergen met fotoshop
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding