Waar vind ik de volledige video van Uri Geller die door Carlo Boszhard wordt gepersifleerd?

Dit is een klein fragment:

http://www.youtube.com/watch?v=xVinpPicKcw

Ik weet nog van vroeger dat Uri Geller met een afstandsbediening in zijn hand stond en toen zei dat je op een knop moet drukken. Hij zei dan heel typerend: ''JUST DO IT! JUST DO IT!'' Tooske stond op de achtergrond een beetje mee te doen.

Ik kan de hele video (van ik denk ongeveer 1 minuut) nergens meer vinden. Alleen dan het filmpje hierboven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie