Hoe gaat die truc van die man die visjes en muntjes inslikt en alles op gewenste volgorde weer uitspuugt?

Was afgelopen weekend nog op TV

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.1K

Antwoorden (4)

Met dat geheim verdient hij zijn vissensmaakvolle euro`s.
Dus we zullen het nooit te weten komen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht dat het geen truc was, maar een kwestie van aanleg en veel oefenen.. Lang geleden was er een beroemd artiest die grote hoeveelheden vloeistof dronk, en dan als een menselijke fontein dat dan weer uit spoot..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tik bij jou tube in trucks ontmaskerd,de meeste zitten ertussen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat was bij lotto's onvergetelijke zaterdag toch? daar zag je in ieder geval toen de man iets uitspuugde dat de vis gewoon onder zijn tong zat, maar ik snap niet hoe hij dat wil doen met een biljartbal..