Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je bij Beeld en Geluid op verzoek TV programma's bekijken?

Als je naar Beeld en Geluid in Hilversum gaat kun je dan naar wens TV beelden uit hun collectie bekijken of kun je dan alleen beelden bekijken die in hun tentoonstelling voorkomen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
901
Antoni
9 jaar geleden
Naar mijn idee kan dat niet, maar ik ben er niet helemaal zeker van. Je kan wel uitzendingen bestellen uit het archief http://zoeken.beeldengeluid.nl, die dan speciaal voor jou op DVD (voor televisieprogramma's) of op CD (voor radioprogramma's) worden gezet en tegen betaling naar je worden opgestuurd. Ik verwacht dat het logistiek onmogelijk zou zijn om aan alle verzoeken te voldoen om uitzendingen in het gebouw te bekijken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, die service ben ik niet tegen gekomen bij mijn bezoek aan hen. Ze hebben wel een leuke shop waar je films en series van lang geleden kunt aanschaffen tegen hele vriendelijke prijzen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is mij niet bekend of je bij Beeld en Geluid in Hilversum zomaar in het archief mag komen. Wat mij wel bekend is dat ze dat archief wel zeker hebben. Voor particulieren is het mogelijk om hierin te zoeken en te bestellen. Beeld en Geluid geeft uitleg over dat proces in onderstaand filmpje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding