Welke tas heeft 'Chloe Carter' uit de nieuwe MTV serie Hollywood Heights?

Er is een nieuwe serie op MTV en die heet Hollywood Heights. Mijn zusje is helemaal verliefd op de tas van een hoofdrolspeelster Chloe. De vriendin van de bekende zanger Eddie Durran. Als iemand weet welke tas dat is of een die er op lijkt, dat zou helemaal geweldig zijn!! Heb er proberen wat foto's van te zoeken. Maar is moeilijk!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Hmmm. Is inderdaad lastig, maar heb een voor je gekeken. Precies dezelfde kon ik niet vinden, maar er zijn wel veel tassen ie er op lijken. Voorbeeld is de Mart Visser shopper leren tas van V&D, maar die is zwart. Als je zoekt op leren shopper of lederen shopper krijg je veel soortgelijke tassen.

Dus, helaas niet helemaal gevonden maar wel veel soortgelijke, zie links.