Wie heeft ervaring met digitale televisie van kpn in het alles-in-1-pakket?

Dus het pakket met > tv zenders, internet en bellen, geen digitenne.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.2K
bamibal
12 jaar geleden
Hoezo?

Antwoorden (5)

Ik gebruik het zelf en ben er tevreden over. maar het ligt er aan wat je belangrijk vind, zelf hou ik van goedkoop, goed bellen en eenvoud kpn heeft namelijk goeie telefonie maar heel erg slechte tv als je het mij vraagt de tv valt Vaak uit of het geluid is weg en de afstandsbediening doet het even niet, ook is het menu, programma gids, opnames, radio, programma gemist en teletekst heel erg traag en loopt steeds vast
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben dat pakket hier maar het hangt er een beetje van af wat je belangrijk vind.

- Het bellen werkt goed.
- Het internet is over het algemeen ook goed, alleen soms het probleem dat er geen verbinding gemaakt kan worden.
- De tv is de laatste tijd een drama, veel storing, duurt lang met overzappen van andere programma's e.d.

Maar dit is wel van de laatste tijd, voorheen werkte het allemaal prima.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook het alles in 1 pakket, geen problemen met telefoon, internet of TV. Wel baal ik van de trage software van de decoder. Handelingen in het menu scherm duren veel te lang naar mijn mening.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier ook een KPN I klant
Ben zeer tevreden, vooral het terugspoelen en vastzetten van uitzendingen is erg handig - als je de hond gaat uitlaten bv - idd is de interne tv gids wel traag. Ik heb er ook een HDMI kabel tussen gezet ipv de standaard scart kabel voor beter beeld. Nu ook TV kijken ( 20 zenders )via je draadloos netwerk op je PC of Ipad- weliswaar niet met terrugspoelen en vastzetten - dat is alleen op je tv.
extra pakkketten bestellen en online films van Videoland met 1 druk op de knop gaat ook moeiteloos.
In tegenstelling tot de anderen heb ik nooit last van storingen dus das wel vreemd. Bellen ben ik ook tevreden over en Internet - 8 Mb - is voldoende voor 2 compueters is huis. Je ziet het een tevreden klant
grtz
Bronnen:
12 jaar geleden
ook ik heb internet/bellen/telefonie van KPN
ben tevreden. nu en dan valt de TV ontvangst weg
of de programma-info ontbreekt. na opnieuw opstarten werkt het dan weer.
ook heb ik PC-veilig en hulp bij PC waarvoor ik maandelijks extra betaal en de Digitenne is gratis in dit pakket.
bij storingen doet de KPN haar best eea zsm op te lossen. ik ben blij dat ik alles bij dezelfde provider heb.
indien nodig krijg je vervangende decoder of afstandsbediening zo heb ik ervaren.