Welke aflevering van CSI:NY is dit?

Ik weet niet meer welke datum, maar ik denk een of twee jaar geleden.
Het beogn dat Mac en de anderen bij een meer op zoek naar iets waren. Hij wilde het meer leeg laten pompen. Ondertussen vertelde een donkere man aan twee kinderen een verhaal over een meisje dat op de bodem van dat meer dood was gevonden.
Ze heette Ashley en was arm en een beetje slecht. Ze had een relatie met een rijke jongeman.
Uiteindelijk vinden ze de moordenaar door afdrukken in de grond van de regen en een schoen. Het blijkt dat het niet de jongeman is maar zijn moeder, die vond dat haar zoon beter verdiende en een hekel aan Ashley had. Ze noemde haar een ziekte.
Welke aflevering is dit/Hoe heet deze aflevring?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
1K

Het beste antwoord

The Lady In The Lake (S9E6)

Zie bron voor uitgebreide omschrijving.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt! Deze zocht ik