Wat moet ik doen met een goed programmaformat?

Ik heb een format verzonnen. Het is geniaal en goedkoop, ik kan het geheel zelf doen. Het enige wat moet worden gedaan is worden opgenomen en uitgezonden worden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (3)

In dat geval kun je contact opnemen met een omroep of programmamaker en hopen dat ze er iets in zien. Zorg er wel voor dat ze er niet mee aan de haal gaan. Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bel John de Mol,
misschien kan je een deal maken....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf een pilot/proefaflevering opnemen en die naar de diverse omroepen sturen. Let dan wel op dat je het naar de goede omroep stuurt die er ook nog wat mee kan gezien hun doelgroep.