Op 23 maart zijn de KCA's 2013, op welke zender kun je die live kijken?

23 maart, 8pm zijn in amerika de KCA's, op welke zender kun je die meekijken (live) vanuit nederland?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
jc54
11 jaar geleden
Als het al live op T.V. komt, dan zal het waarschijnlijk bij Nickelodeon zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
op nickelodeon zenden ze het waarschijnlijk (als het zo is al vorig jaar) op de 24e uit, maar dit is dan een complicatie van een uurtje
jc54
11 jaar geleden
Dat zal een compilatie worden i.p.v. een complicatie.

Antwoorden (1)

de volgende dag pas op nickelodeon. live stream vind je op http://kidschoiceawards2013live.com/ rechtsboven staat hoelang het nog duurt voor de uitzending begint