Welke reclame en/of Communicatie bureau zat achter de campagnes van Big Brother (Het bekende reality Tv-Programma)

Ik weet niet of dit misschien intern bij EndeMol is gebeurt.
Hopelijk kunnen jullie me helpen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

John de Mol Produkties
In 1979 zet John de Mol zijn eigen onafhankelijke productiemaatschappij op: John de Mol Produkties. In de eerste vier/vijf jaar produceerde John de Mol Produkties voornamelijk losstaande programma's zoals muziekspecials. De doorbraak komt in 1984 met het eerste wekelijkse programma Popformule. Dit muziekprogramma was tot 1994 bij de TROS te zien. In dezelfde periode begon de TROS ook met het uitzenden van de ziekenhuisserie Medisch Centrum West. Enkele maanden later al, had John de Mol Produkties haar eerste buitenlandse klant: Sky Channel. Zij waren de eersten die de diensten inriepen van een toen pas beginnende presentatrice Linda de Mol. Vanaf dat moment groeit het bedrijf snel. John de Mol Produkties richt zich in Nederland volledig op de publieke zenders en dit werpt zijn vruchten af. Enkele programma's uit die tijd zijn Love Letters, en Doet ie 't of doet ie 't niet met Peter Jan Rens. Pas in 1992 richt De Mol zijn pijlers op de markt van zijn concurrent Joop van den Ende Producties. John de Mol Produkties produceerde voor RTL 4 onder andere De Staatsloterij Show, De Vijf Uur Show en Koffietijd. Andere producties van John de Mol Produkties: Baantjer, All You Need is Love, Sport aan Tafel, RTL Live, BIG BROTHER, Starmaker, Spangen en Lucky Letters.

http://www.endemol.nl/Organisatie/default.aspx?fID=6363

Groet:Zoekertje

(Bron:Internet)