Eenzelfde vraag bij Yahoo! answers kreeg als antwoord dat het een eigen produktie is, speciaal voor deze reclamespot.
Er staat een lange titelrol bij van alle medewerkers, waaronder drie componisten.
(Of is die vraag misschien ook van jou...?)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens de informatie op http://muziekindereclame.nl/nummer_oproep/?action=react&id=16897 is het "Break my stride" van Matthew Wilder. Maar omdat ik geen filmpje kan vinden van die Tassimoreclame kan ik het niet verifiëren.

Toegevoegd na 1 dag:
Als het onderstaande filmpje betreft, dan is het bij deze tóch geverifieerd.
Amadea