waarom hebben die tv ringtone reclames altijd abonnementen ?

bijv. wolter kroes sjalala ON.

terwijl je alleen dat nummer wilt en niet elke week/dag 3cr van 2 euro erbij.

waar hooguit 96% van de mensen niks mee doet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Om geld uit je zak te kloppen..

Jij wilt dat liedje graag hebben, over een eventueel abonnement denk je niet na of weet je niet. Het staat vaak in kleine lettertjes.

Dus de reclamemakers hopen dat jij die ringtone koopt en je dat abonnement dan maar accepteerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Omdat mensen vaak maar eens zo'n ringtone kopen en dan merken dat ze minimaal 10 euro kwijt zijn aan abbo kosten.

Als mensen dat te laat merken en ze hebben al een tijd een abbo zijn ze veel meer kwijt.

Dat is waarom er zo veel geld mee wordt verdient en daarom zijn er ook zoveel van die reclames
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Puur voor de centen natuurlijk. De kleine lettertjes in beeld zijn niet te lezen. Zeer lucratief voor de aanbieder, zeer verneukeretief voor jou als afnemer. Er komt een wet tegen.

Den Haag, 22 jan. Staatssecretaris Frank Heemskerk (Economische Zaken, PvdA) komt met wetgeving om misleidende sms-diensten aan te pakken. Ook wil hij dat de gedragscode rond sms-diensten wordt aangescherpt, zo laat hij de Tweede Kamer weten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals iedereen al zegt...voor de centjes.Wat ik doe,als ik een ringtone wil hebben,is het hele nummer downloaden en dan bewerken.
Via deze link download ik ze gratis...met mijn mobiel:
http://www.absaudioproducties.nl/gratisringtones/index.php?p=69

Toegevoegd na 57 seconden:
Zijn helaas wel wat oudere tunes wat hier staan.