hoe heet het enge animatieprogramma van kro?

een paar jaar geleden (ik gok een jaar of 5) had je een eng programma op de kro, villa achterwerk of zapp. Dit was altijd in een beetje enge sfeeren. Het was wel een animatie programma. Volgens mij zag je op het einde ook een dansend skelet. Of een spin die iets deed bij het skelet.

Toegevoegd na 3 uur:
Het was niet de boze heks of ik mik loreland. Het begon altijd in een bioscoop met spinnen en een skelet. ook stond elk verhaal op zichzelf.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
misschien de boze heks ofzo? Het waren altijd van die bewegende zwarte plaatjes...

Antwoorden (1)

ik, mik lorreland? met karbonkel enzo